Kysymykset palvelinten yhdistämisestä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lum3n3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
What happens to our Finnish account when we switch to an international one?
Mitä suomalaiselle tilillemme tapahtuu, kun siirrymme kansainväliseen?
Ja jos meillä on jo konttori kansainvälisessä konferenssissa, ovatko he yhtenäisiä? kulta ja saavutukset?
mitä tapahtuu olemassa oleville maailmoillemme? joita ei ole suljettu
 
Voin kertoa hieman.(I can lightnen your minds a bit. There's mega EN server coming next autumn and all capable alliances are welcome to join.)
Some worm worlds will open too but that mega world will be the test drive to any alliance that except that challenge.
Melkein kaikki vanhimmat ja isoimmat liittoumat pelaavat siellä. Siis kyseessä on iso peli. En suosittele aloitelijoille, mutta kuka tietää,jokaisella on mahdollisuus.

Mika
 
Sain tyhtyä tilin jo En serverille jo mutta eikö noi kullat esim siirry mukana serverille?
 
Hei,

pelitilien siirtäminen kansainväliselle palvelimelle siirtyy vielä eteenpäin. Tarkemmat tiedot ajankohdasta ilmoitetaan täällä.
 
Hei,

tämän hetken suunnitelman mukaan pelitilin siirto kansainväliselle palvelimelle on mahdollista 12. lokakuuta 2022.
 
Takaisin
Ylös