Eta

Lum3n3

Administrator
Grepolis Team
Arvon pelaajat,

ilolla voimme ilmoittaa, että vuoden 2015 ensimmäinen maailma on Eta.

Maailma avataan 15. tammikuuta 2015 seuraavin asetuksin:

- Pelinopeus: 3
- Yksikkönopeus: 3
- Vasta-alkajan turva: 4:lle päivälle
- Liittoutuman rajoitus: 100
- Valloittamiskeino: valloitus
- Moraali: aktivoitu

Toivottavasti olette tyytyväisiä astuksiin.

Otamme mielellämme vastaan palautetta. Palautteet voi jättää tähän ketjuun vastaamalla.

Mukavia pelihetkiä,
Grepoliksen tiimi
 

DeletedUser69

Guest
Arvon pelaajat,

ilolla voimme ilmoittaa, että vuoden 2015 ensimmäinen maailma on Eta.

Maailma avataan 15. tammikuuta 2015 seuraavin asetuksin:

- Pelinopeus: 3
- Yksikkönopeus: 3
- Vasta-alkajan turva: 4:lle päivälle
- Liittoutuman rajoitus: 100
- Valloittamiskeino: valloitus
- Moraali: aktivoitu

Toivottavasti olette tyytyväisiä astuksiin.

Otamme mielellämme vastaan palautetta. Palautteet voi jättää tähän ketjuun vastaamalla.

Mukavia pelihetkiä,
Grepoliksen tiimi

Mä oon ymmärtänyt että Modet eivät päätä asetuksista vaan ne tulee Innogamesilta. Onko moderaattoreilla kuitenkin mahdollisuutta vaikuttaa asetuksiin? Asetukset on muuten hyvät, mutta mielestäni toi liittouman rajoitus on ollut aina aivan liian suuri. Suomessa ei ole edes noin monta aktiivista pelaajaa, joten toi liittomarajoitus olis hyvä olla edes joissain maailmoissa esimerkiksi 20 tjs. Silloin tänne sais edes jonkinäköistä taktikointia kun saattaa olla jopa 5 liittoa, jolla on enemmän kuin 3 pelaajaa.
 

DeletedUser754

Guest
Arvon pelaajat,

ilolla voimme ilmoittaa, että vuoden 2015 ensimmäinen maailma on Eta.

Maailma avataan 15. tammikuuta 2015 seuraavin asetuksin:

- Pelinopeus: 3
- Yksikkönopeus: 3
- Vasta-alkajan turva: 4:lle päivälle
- Liittoutuman rajoitus: 100
- Valloittamiskeino: valloitus
- Moraali: aktivoitu

Toivottavasti olette tyytyväisiä astuksiin.

Otamme mielellämme vastaan palautetta. Palautteet voi jättää tähän ketjuun vastaamalla.

Mukavia pelihetkiä,
Grepoliksen tiimi

Yöbonus rajoittaa ulkomaalaisten osallistumista (ja yöeläjien). Siitä vois olla myös maininta (onko vai ei). Minä en pidä myöskään tosta moraalista. Sen edestä vois olla pidempi vasta-alkajan suoja. Farmatun ehdotusta kannatan. Pienet liittoutumat olisivat paljon mielekkäämpiä kuin isot. Ei niitä täällä tulisi montaa kuitenkaan. Tietysti, jos niitä olisi tuhansia, asia olisi toinen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

DeletedUser

Guest
Jos en oo ihan väärin käsittäny, ni jokaisella suomiservulla on aina yöbonus, joten sitä ei siksi tarvitse ilmottaa ellei sitä jostain kumman syystä poisteta. Ja joo, kävin nyt jokaisen suomiservun asetukset läpi, kaikissa liittouman pelaajarajoitus on 100 tai enemmän.. Miksi?? :D
 

DeletedUser

Guest
wish all the players best of luck of this world.
i am from belgium ;)
 

DeletedUser

Guest
Itse en tuosta yobonuksesta pida ollenkaan. En vain nae kuinka se auttaa hairikoimaan, tai kuinka sen poistaminen vahentaisi yoaikaisia hyokkayksia. Uhkaukset toki voi ja pitaakin vieda moderaattoreille. Sellaiset ei mielestani kuulu tahan peliin. Vastustaja on aina kuitenkin ihminen jossakin.

Tuollaiselle vaitteelle surkeista pelaajista N-kirjaimella alkavasta liitosta ei kylla nay mitaan nayttoa. Olen pelannut noitten kavereiden kanssa vahan aikaa, enka kylla allekirjoita moista vaitetta. Aivan painvastoin. Toisaalta en ole nahnyt mitaan todistetta viela eraiden muiden tiimien kyvykkyydesta, mutta tama maailmahan on viela nuori. Tiimin kyvykkyyttahan ei ratkaista foorumeilla vaan tuolla taistelukentalla.

Toivotan kaikille hyvia pelihetkia.
 
Ylös